Met het heersende Coronavirus twijfelt u wellicht over een bezoek aan Renault Kempenaar. Graag maken we u erop attent, alle voorzorgsmaatregelen te hebben genomen om uw en onze gezondheid te beschermen bij een bezoek aan onze showrooms en werkplaatsen. We volgen nauwlettend de strenge richtlijnen, zoals door RIVM en rijksoverheid gecommuniceerd worden.

 

De showroom komt naar je toe
Speciaal voor jou introduceren wij de STAY@HOME service. Een kosteloze thuisservice waarbij wij je op beeld of telefonisch:

  • voorzien van aankoopadvies   
  • laten kennismaken met je nieuwe Renault   
  • informeren over het actuele actievoordeel

Proefrijden vanuit huis
Ook een proefrit en de aflevering behoort tot de STAY@HOME service. Wij komen met de Renault van je keuze voorrijden, zodat je vanuit je voordeur kunt kunt instappen.

Is uw auto toe aan een onderhoudsbeurt, APK of bijvoorbeeld een bandenwissel?
De STAY@HOME service is er ook voor onderhoud. Wij halen je auto op voor een onderhoudsbeurt, bandenwissel of reparatie en brengen ‘m daarna weer thuis. Zonder risico te nemen met je gezondheid en die van anderen, profiteer je toch van de service die je gewend bent.

Wilt u gebruik maken van onze STAY@HOME service verzoeken wij u een afspraak te maken, dit kan telefonisch of via het contactformulier op deze pagina.


Maatregelen in onze showroom:

  • U bent van harte welkom in onze showroom, maar volgens de richtlijnen schudden we geen handen en bewaren afstand.
  • Houd 1,5 meter afstand. Geef ook onze medewerkers 1,5 meter ruimte.
  • Wij volgen strikt alle protocollen omtrent handen wassen.
  • Onze medewerkers zijn zich extra bewust van de hygiëne binnen en buiten uw auto. Na elk contact met uw auto wassen zij hun handen.
  • Wij hebben zeep, desinfecterende middelen en papieren doeken voor eenmalig gebruik
  • Bij verkoudheids- en of griepverschijnselen verzoeken wij om afspraken te verzetten.
  • Medewerkers met (milde) klachten blijven thuis.
  • Wij vragen u om zo mogelijk met uw pinpas te betalen. Indien niet mogelijk wordt fysiek contact tot een minimum beperkt.
  • U kunt gerust een proefrit maken, want ook daarbij gaan we bewust om met extra hygiëne binnen en buiten de auto.
  • In de showroom zijn er transparante plexiglas schermen opgehangen bij de servicebalie en verkoopadviseurs.
  • In de showroom hebben wij met geel/zwart tape de afstand in de wachtrijen aangegeven. Dit helpt klanten om, met gepaste afstand van elkaar, in de rij voor de service balie te wachten.